تبریزیان: واکسن کرونا تمایلات همجنسگرایانه ایجاد می‌کند!

tabrizian

به گزارش روزنامه همشهری، چاپ تهران، عباس تبریزیان، روحانی‌ که سال گذشته با تجویز روغن بنفشه برای درمان مبتلایان به کوید۱۹ نامش بر سر زبان‌ها افتاد، در تازه‌ترین اظهارات در کانال تلگرامش، ادعا کرده واکسن کرونا در افراد تمایلات همجنسگرایانه (‌ او واژه دیگری را به کار برد که رادیو رنگین‌کمان تکرارش نمی‌کند) ایجاد می‌کند. او همینطور توصیه کرده که افراد به کسانی که واکسن می‌زنند نزدیک نشوند.

تصویر کانال تلگرام تبریزیان

تبریزیان: واکسن کرونا افراد را همجنسگرا می‌کند

عباس تبریزیان در کانال تلگرامش از جمله در توضیح ادعای دروغ خود توضیح داده که “زیرا اینها میکروچیپ دارند و دچار تغییر ژنتیکی شده‌اند و از سنخ انسان بودن خارج شده‌اند و مانند ربات کنترل‌شده عمل می‌کنند و ژن ایمان و اخلاق و نجابت را از دست داده‌اند و تمایل به همجنس‌… پیدا کرده‌اند.”

عباس تبریزیان که خود را پدر طب اسلامی هم می‌خواند پیش از این در اظهاراتی غیرعلمی و جنسیت زده گفته بود که استفاده از ماسک برای مردان الزامی نیست و و تنها زنان می‌توانند کرونا را منتقل کنند. آن هم از فاصله نزدیک.

واکسن کرونا، اظهارات مقامات ایرانی

مقامات حکومت ایران اظهارات ضد و نقیضی را درباره واکسن‌های ساخته شده علیه ویروس کرونا بیان‌ داشتند. رهبر جمهوری اسلامی ایران، واردات واکسن‌های آمریکایی و بریتانیایی به ایران را ممنوع کرد.

محمد رضا نقدی، فرمانده پیشین بسیج و معاون هماهنگی سپاه پاسداران هم پس از توصیه جنجالی خود به سپاهیان و بسیجیان در مورد خودداری از استفاده از واکسن‌های خارجی پیشگیری از کرونا، به تازگی شرکت‌های تولیدکننده واکسن را به توطئه برای کاهش جمعیت جهان متهم کرده است.

محمدرضا نقدی، سومین نمایشگاه انقلاب دیجیتالی ایران

خبرگزاری ایسنا روز جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ به نقل از معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران نوشت: امروز همان‌هایی صاحبان شرکت‌های تولید کننده واکسن کرونا هستند که معتقدند جمعیت مردم دنیا زیاد است و باید ۲۰ درصد از جمعیت دنیا کاسته شود.

این فرمانده ارشد سپاه با بیان این که این کاهش از طریق افزایش مرگ و میر صورت می‌گیرد ادعا کرده “بر اساس اسنادی که وجود دارد” شرکت‌های تولیدکننده واکسن خود ویروس کرونا را “دست‌کاری و آلوده کرده‌اند” و به همین دلیل به آنها نمی‌توان اعتماد کرد.

تجمع مقابل وزارت بهداشت

همینطور در روز یازدهم دی ماه ۱۳۹۹ عده‌ای از معممین جلوی وزارت بهداشت تجمع و علیه استفاده از هر گونه واکسنی اعتراض کردند. بر پلاکاردی که در دست یکی از معترضان بود نوشته شده «نه  به واکسن خارجی، نه به واکسن داخلی، ما واکسن “داروی امام کاظم” داریم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه تظاهرکنندگان که تعدادی از آنها ماسک زده بودند سازمان بهداشت جهانی، زیر مجموعه سازمان ملل را یک نهاد “آمریکایی – صهیونیستی” خوانده و خواستار خروج آن از “نظام تصمیم‌گیری کشور” شدند.

کرونا، واکسن و تئوری “همجنسگرا سازی”

ادعای عباس تبریزیان درباره همجنسگرا شدن افراد پس از تزریق واکسن علیه ویروس کرونا، پیشتر توسط چهره‌های جنجالی سایر مذاهب در دیگر نقاط جهان هم مطرح شده است.

خاخام دانیال اسور

مثلا در دی ماه ۱۳۹۹ یک خاخام شدیدا ارتدوکس به پیروان خود گفته است که از دریافت واکسن کووید خودداری کنند، چرا که ممکن است «باعث همجنسگرا شدن» آنها شود.

به گزارش روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که خاخام دنیل آسور که پیروان پرشماری در فضای مجازی دارد، همچنین ادعا کرده است که تلاش‌های واکسینه کردن مردم بخشی از اقدامات “دولت شوم جهانی” است که می‌خواهد “نظم نوین جهانی را برقرار سازد.”