دستکش‌های معروف برنی سندرز، بافته دست معلم زن همجنسگرا

berni

حتما تا حالا حداقل یکی از عکس‌های فتوشاپ شده برنی سندرز را با کاپشن و دستکش‌های زمستانی، روی تصویرهای مختلف دیدید. تصویر این سیاستمدار آمریکایی که به پوشیدن لباس‌های تکراری و طرفدار محافظت از محیط زیست بودن مشهور است، به یکی از معروف‌ترین تصاویر از مراسم سوگند ریاست جمهوری روز چهارشنبه ۲۰ ژانویه تبدیل شده است.

از برنی سندرز در اصفهان گرفته تا روی تخت سریال «بازی تاج و تخت» و کنار بازیگران سریال Sex and the city.

برنی اینجا، برنی آنجا، برنی همه‌جا

اما همه چیز از دستکش‌های بدون انگشت برنی شروع شد. داستان از این قرار است ، سالی که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد،‌ برنی سندرز در رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها به هیلاری کلینتون باخت. جن الیس، یک معلم زن همجنسگرای اهل ایالت ورمانت و از طرفدار‌های پر و پا قرص برنی سندرز برای دلجویی، این دستکش‌های دست‌بافت بافته شده از کاموای بازیافتی را به او هدیه داد. آن سال مدیر مدرسه دخترِ آلیس، یکی از فامیل‌های برنی سندرز بوده است.

آلیس در توضیح این هدیه‌اش برای برنی سندرز گفته: « من داشتم برای هدیه سال نو، برای معلم‌ها دستکش‌ می‌بافتم که به ذهنم رسید یکی هم برای برنی سندرز ببافم». آلیس دستکش‌ها را به فامیل سندرز می‌سپارد تا به دستش برسانند.. حالا بعد از این ماجرا جن آلیس بیشتر از ۶ هزار سفارش دستکش دستبافت دریافت کرده. اما آلیس که قصد ترک کردن شغلش رو ندارد به طرفدارانش گفته نه وقتش رو دارد و نه قصدش را که این دستکش‌ها را به صورت انبوه تولید کند.