همه چیز درباره ماساژ چوچوله، دخول انگشتی و مشت کردن

clitoris1

از وب‌سایت آویشن

من آویشن آموزشگر حرفه‌ای سلامت و لذت جنسی هستم و امروز می‌خوام بیشتر در مورد سکس بین دو نفر که آلت جنسی منتسب به زنان رو دارن توضیح بدم. اگر پادکست یازدهم رو گوش نکردین من پیشنهاد می‌کنم که اول از اونجا شروع کنین. اگر چه مباحث این پادکست به صورت جدا هم مفیدن. ولی اول بذارین راه‌های ارتباطی رو با هم بشنویم تا شما بتونین سوالاتتون رو از طریق وبسایت دوجنسگرا با ما در میون بذارید:

نقطه جی برای اغلب افراد در حدود چهار یا پنج سانت داخل مجرای رحم و به سمت دیواره مثانه واقع شده ولی مکانش برای افراد مختلف ممکنه فرق کنه و بعضی افراد هم ممکنه اصلاً یه ناحیه مشخص که از بقیه جاها حساس‌تر باشه نداشته باشن. معمولاً استفاده از انگشت‌ها یا اسباب بازی‌های جنسی راحت‌‌ترین راه کشف نقطه جیه. تحریک نقطه جی باید با صبر و حوصله انجام بشه بخصوص اگر شما تازه دارین با بدن شریکتون آشنا می‌شین. 

یکی از رایج‌ترین روش‌های دخول بین دو نفر که کس دارن دخول با انگشت‌هاست. البته من همه شما رو تشویق می‌کنم تا به طور کلی از دستتون برای تحریک کس و دخول استفاده کنین جدای از اینکه آلت جنسیتون چه شکلی داره. اگر با شریکتون تازه آشنا شدین، هنوز بدنش رو خوب نمی‌شناسین، پس صبر و حوصله، یه اتاق پر نور، و ناخن‌های کوتاه می‌تونن بیشترین کمک شما باشن. یادتون باشه که هدف از تحریک انگشتی و حتی دخول لزوماً رسوندن شریکتون به ارگاسم نیست بلکه ایجاد یه حس فوق العاده خوبه. 

اول از همه شما باید مطمئن بشین که شریکتون اشتیاق کامل و برانگیختگی جسمی و ذهنی لازم برای تحریک انگشتی رو داره. بعد از اینکه دستکش پزشکی رو دست کردین و مایع روان کننده رو هم مهیا کردین از شریکتون اجازه بگیرین تا به آلت جنسیش نگاه کنین. نگاه کردن مستقیم به کس شریکتون خیلی اسرار رو می‌تونه فاش بکنه. اینجوری دیگه لازم نیست حدس بزنین که سر چوچوله کجا واقع شده و یا لب‌های بزرگ کجا هستن. حواستون باشه که اعصاب موجود در کس بخصوص در سر چوچوله و دهانه رحم فوق العاده حساس هستن و فشار ناگهانی و زیاد در این نواحی می‌تونه حس بدی رو ایجاد کنه. بدن هر کس به تحریک جنسی متفاوت جواب می‌ده، پس آروم پیش برین، به حرکت دستتون و کس شریکتون توجه کنین و به واکنش شریکتون هم خیلی دقت کنین. استفاده از مایع روان کننده فراوان هم یادتون نره. 

اول از همه شما می‌تونین با ماساژ تپه ونوس و ماهیچه‌های اطراف کس و بین رانها شروع کنین. لب‌های بزرگ شاید به اندازه لب‌های کوچک یا درونی حساس نباشن اما ماساژشون می‌تونه یه حس خیلی خوب و تحریک غیرمستقیم چوچوله رو ایجاد کنه. برای ماساژ چوچوله همیشه از بالا و از روی کلاهک چوچوله شروع کنین. از روی کلاهک چوچوله سعی کنین ساقه چوچوله رو پیدا کنین و با کمک دو انگشت درازای ساقه چوچوله رو به آرامی ماساژ بدین. در انتهای ساقه چوچوله تنه چوچوله واقع شده و اگه به آرامی به این ناحیه فشار وارد کنین شریکتون ممکنه حس خوبی بهش دست بده. تکنیک‌های زیادی برای ماساژ چوچوله وجود داره و معمولاً شریکتون از هر کسی بهتر می‌دونه که چه تکنیکی لذت بیشتری رو براش ایجاد می کنه. بعضی افراد تحت برانگیختگی زیاد حتی ممکنه از تحریک مستقیم چوچوله البته با مایع روان کننده فراوان هم لذت ببرن. شما حتی می‌تونین از شریکتون بخواین دست شما رو جایی بذاره که دوست داره و بهتون کمک کنه تا زاویه و مقدار فشار دستتون بیاد. 

وقتی به طور کافی چوچوله رو ماساژ دادین شریکتون ممکنه آمادگی و تمایل برای دخول انگشتان رو داشته باشه. در صورت رضایت و اشتیاق کامل شریکتون شما می‌تونین با ماساژ دهانه رحم شروع کنین. حرکت دایره‌وار سر انگشت‌ها در دهانه رحم نه تنها به واژن این پیام رو می‌ده که برای دخول آماده بشه، بلکه می‌تونه موجب تحریک غدد دهلیزی موجود در دهانه رحم هم بشه که سبب ترشح بیشتر مایع لیز کننده برای دخول آسان‌تر می شه. بعد از تحریک دهانه رحم یک انگشت رو به آرامی وارد واژن کنین. طول واژن اغلب حدود ۱۰ سانتی متره ولی در حالت برانگیختگی این طول می‌تونه افزایش پیدا کنه. به جای این که انگشتتون رو خیلی عمیق داخل ببرین سعی کنین تا به دیواره واژن فشار وارد کنین و با بافت واژن شریکتون آشنا بشین. 

شما می‌تونین کم کم و با اجازه شریکتون از دو انگشت هم استفاده کنین. اگر نقطه جی رو پیدا کردین، که معمولاً پشت مثانه واقع شده، از سر انگشت‌هاتون برای تحریک این ناحیه می‌تونین استفاده کنین. سعی کنین تا از انعطاف مچ دست و انگشت هاتون برای ایجاد حس‌های مختلف استفاده کنین. باز هم تأکید می‌کنم که هدف اینجا به ارگاسم رسوندن شریکتون نیست بلکه ایجاد یه حس عالیه. اگر شریکتون داره به ارگاسم نزدیک می‌شه ازش بپرسین که چطور می‌تونین کمکش کنین و آیا می‌خواد به ارگاسم برسه یا مثلاً کمی توقف لازم داره. اغلب افرادی که کس دارن برای به ارگاسم رسیدن به یه نوع تحریک ثابت و طولانی روی یک یا چند نقطه کس و بدنشون نیاز دارن پس سعی کنین تا با یه ریتمی پیش برین که سریع خسته‌تون نکنه. با راهنمایی شریکتون از هر دو دستتون برای تحریک واژن و سر چوچوله و یا حتی یه نقطه دیگه مثل نوک پستان‌ها استفاده کنین. اگر شریکتون خودش چوچوله‌اش رو داره تحریک می‌کنه با دقت نگاه کنین تا متوجه بشین که چه نوع تحریکی رو دوست داره. به طور متوسط افرادی که کس دارن نیاز به حداقل ۲۰ دقیقه برانگیختگی و تحریک جنسی دارن تا بتونن به ارگاسم نزدیک بشن، پس خودتون رو زود خسته نکنین. دخول انگشت‌ها می‌تونه از زوایای مختلف انجام بشه تا حس‌های مختلفی رو ایجاد کنه. زاویه ران‌ها و انقباض ماهیچه‌های لگن می‌تونن برای رسیدن به ارگاسم خیلی موثر باشن . بعضی افراد ممکنه  تحت برانگیختگی زیاد از دخول سه تا انگشت و یا بیشتر در داخل واژنشون لذت ببرن. اضافه کردن انگشت‌ها باید با صبر و حوصله باشه تا به ماهیچه‌های واژن اجازه گشاد شدن رو بده. این کار برای بعضی‌ها ممکنه چندین جلسه طول بکشه. افرادی که تجربه زایمان طبیعی رو داشتن ممکنه راحت‌تر بتونن چندین انگشت و حتی یک مشت رو بپذیرن. البته این بسته به اندازه واژن و همچنین سایز انگشت‌ها و مشت شریکتون داره. مشت کردن واژن هم برای فردی که مشت می‌کنه و هم برای کسی که دریافت می‌کنه می‌تونه یه تجربه فوق العاده باشه. مشت کردن مثل سایر انواع دخول نباید درد داشته باشه. اگه شما درد احساس می‌کنین و یا احساس ناراحتی می‌کنین حتما باید یا این کار رو متوقف کنین یا به جایی برگردین که درد احساس نمی‌شه و با صبر و مایع روان‌کننده بیشتر کار رو دوباره شروع کنین.

مجموعه آویشن را از وب‌سایت آویشن بشنوید. این برنامه‌ها هر شنبه و دوشنبه از رادیو رنگین‌کمان هم پخش می‌شوند.