آیا بزرگترش بهتر است؟

male

حتما شما هم با این موضوع برخورد کردید که سوال دوم یا حداکثر سوم در آشنایی های اینترنتی معمولا در مورد سایز آلت طرف است. یعنی حتی پیش از دیدن عکس یا تصویر وبکم فرد مقابل سایز آلت طرف مقابل برای بعضی ها یک معیار مهم شده. آیا واقعا بزرگی و کوچیکی اندازه آلت در میزان ارضاء و لذت در سکس تاثیر دارد؟  آیا یک فرد که از لحاظ تایپ و سن و شخصیت با شما هماهنگی ندارد ولی یک ابزار کار بسیار بزرگ دارد بیشتر و بهتر میتواند شما را ارضاء کند تا فردی همسان با سلایق شما ولی با آلت کوچکتر؟  و آیا از کل یک رابطه سکس، با تمام مراحل معاشقه و بوسه و لمس و لیس و غیره ، برای شما مهم ترین قسمت سایز اندام جنسی فرد است؟ در این مطلب کوشش می کنیم پاسخی برای این سوالات پیدا کنیم. 

 واقعیت اینجاست که به رنگین‌کمانی‌ها ظلم کردیم اگر نگوییم که برای بعضی زنان دگرجنس گرا هم بزرگی آلت مردان بسیار مهم است، ولی وقتی مقایسه می‌کنیم با میزان اهمیتی که بعضی از گی‌ها به اولویت سایز آلت تناسلی در انتخاب شریک جنسی‌شان می دهند به این شک میکنیم که شاید تمام لذت یک رابطه جنسی در «اندازه و سایز» خلاصه شود. 

تصور غالبی جامعه هنوز مرد بودن را داشتن نرینگی یعنی همون آلت تناسلی مردانه می‌داند و همین چند سانتی متر جسم اسفنجی شکل است که تعیین کننده بسیاری از نقش های از قبل برنامه ریزی شده خواهد شد، مرد، پدر، برادر، تاپ،….

آیا سایز آلت تناسلی در کیفیت سکس تاثیر دارد؟
آیا سایز آلت تناسلی در کیفیت سکس تاثیر دارد؟

به همین نسبت این تصور اشتباه است که میزان مردانگی یا قدرت جنسی با میزان بزرگی آلت تناسلی رابطه مستقیم دارد. امتحان کنید، در جواب سوال مربوط به اندازه آلتتان، به طرف بگویید تا حالا اندازه نگرفتم، سوال بعدی در بسیاری از موارد این خواهد بود که «بزرگه یا کوچیکه»؟! و حتی شاید با جواب بعدی شما هم قانع نشود و از شما عکس بخواهد و این جمله آشنا که «من اول باید ببینمش تا بعد قرار بذارم»…

اینجاست که احساس میکنید کل وجودتون بعنوان یک انسان تحت الشعاع آلت تناسلی‌تان قرار گرفته و خلاصه زندگی شما ***ی شده.

دکتر هومن صدری در وبلاگ آندرولوژی ایران نوشته: باوجود اینکه مردان می دانند که اندازه آلت از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این افسانه دایمی و همیشگی وجود داشته و دارد که شجاعت جنسی وابسته به بزرگی آلت است. 

این در حالی است که رضایتمندی جنسی به چندین عامل وابسته است که اندازه آلت تنها یکی از آن هاست. باید توجه داشت، بزرگی آلت معادل رضایتمندی کامل جنسی نیست.

اگرچه اندازه آلت به عنوان یکی از جنبه های آناتومی بدن انسان مورد توجه بوده ،اما گرایش و توجه به آن نیز متفاوت بوده و هست. به عنوان مثال در روم یا یونان قدیم آلت بزرگ مایه خنده و تمسخر بوده که آثار آن در موزه ها موجود است.

آیا مردان با آلت بزرگتر، مرد ترند؟
آیا مردان با آلت بزرگتر، مرد ترند؟

دکتر صدری در مورد آناتومی آلت تناسلی میگوید:

اندازه آلت بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود.اندازه آلت در طی بلوغ تغییر می کند. رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود،البته این زمان در بعضی پسربچه ها زودتر و بعضی دیرتراست.

در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش مو های ناحیه تناسلی آغاز می شود.رشد آلت ابتدا در طول وسپس درقطر صورت می گیرد.اندازه متوسط آلتافراد  بالغ در حالت معمولی(شل) بین۶ تا ۱۱ سانتی متر است.نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلتشان باید تا  ۱تا ۲ سال پس از توقف رشد قدی خود  صبر کنند.

و البته ابعاد بدن فرد، طول آلت را تحت تاثیر قرار می دهد.اگر فردی چاق و ستگین وزن باشد آلت او کوچکتر به نظر می آید،چون توسط بافت های بدن احاطه شده و گاهی در چربی های بدن فرو میرود.این حالت در اصطلاح پزشکی آلت پنهان شده نامیده می شود.

با اینکه اطلاعات آماری دقیق و قابل اتکای در مورد اندازه آلت تناسلی نیست ولی به هر حال به جهت رفع نگرانی های شما برخی  آمارهای کلی میگویند:

*متوسط اندازه آلت در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۱ سانتی متر است. 

* متوسط اندازه آلت در حالت راست شده  در محدوده ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر است.

.باید توجه داشت که سرما و خستگی اندازه آلت را به صورت موقت کوچکتر می کند

دکتر صدری به چند سوال متدوال هم پاسخ داده از جمله اینکه :

دستگاه های واکیوم اندازه آلت را بطور موقت افزایش می دهد(حداکثر ۲۴ ساعت).

البته این دستگاه ها نیز بویژه اگر از استاندارد لازم برخوردار نباشند،می توانند عوارضی همچون ترکاندن عروق خونی را به دنبال داشته باشند که موجب درد و تورم می شود. هیچ مدرک معتبرعلمی هم وجود ندارد که قرص ها،شربت ها، لوسیون ها و روغن‌ها اثر دایمی در بزرگ کردن آلت داشته باشند. لطفا پول خود را پس انداز کنید!

چرا فقط همان جا مهم است؟
چرا فقط همان جا مهم است؟

در اینترنت که جستجو میکردم یک نظرسنجی اینترنتی پیدا کردم که می پرسید چرا برخی مردان همجنسگرا «بزرگترش» را بیشتر دوست دارند؟ ۱۶۸۶ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که  حدود ۲۹ درصد آلت تناسلی بزرگتر را ترجیح میدادند چون بهتر به نظر می رسد. حدود ۳۲ درصد آلت بزرگتر را ترجیح میدادند چون احساس بهتری به آنها می دهد، حدود ۱۹ درصد آلت‌هایمعمولی را ترجیح میدادند، حدود ۶ درصد دنبال آلت های کوچک بودند و برای حدود ۱۲ درصد هم اندازه آلت تناسلی مهم نبود. 

من برای کسی نسخه نمی پیچم که چطوری فکر کنید، اما همانطوری که علم در گذر زمان به اثبات رساند که جنسیت با نوع اندام تناسلی تعیین نمی‌شود و ما همجنسگرایان، خودمان نمونه بارز شکست باورهای غلط وجود قوانین زن و مردی هستیم بد نیست در این باور سنتی هم تجدید نظر کنیم،